14 Haziran 2011 Salı

"Gişe Memuru"



Sessiz ve içine kapanik gise memuru Kenan'in Çamlica giseler bölgesi ve evi arasinda sikisip kalmis monoton hayati yeni isletme sefinin denetime geldigi gün degisecektir.


Yapim: 2010 ~ Türkiye
Tür: Dram
Oyuncular: Büsra Pekin , Nur Aysan , Ruhi Sari , Nergis Öztürk , Nadir Saribacak
Yönetmen: Tolga Karaçelik
Senaryo: Tolga Karaçelik
Yapimci: Necati Akpinar , Günes Zaid , Engin Yenidünya , Tolga Karaçelik
Görüntü Yönetmeni: Ercan Özkan
Görüntü Yönetmeni: Cem Adiyaman
Filmin Websitesi: Gise Memuru
Süre: 1 saat 36 dk
Gösterim Tarihi: 06 Mayis 2011 (Türkiye)

Buyrun İndirmek İsteyen Arkadaşlar İçin Linkler






Film Hakında Koala Yorumu:Hayata bir “kutu” dan bakmaya hazır mısınız?
Çünkü onlar öyle yaşıyorlar.
Filmin vizyona girdiği hafta yönetmenin filmle ilgili söylediği 
şu sözler filmi izleme merakı uyandırdı bende.
- Köprüden karşıya geçerken gişede sıramı bekliyordum. Gişe memuru hızlı bir şekilde paraları alıp fiş kesiyordu. Yandaki OGS de aynısını yapıyordu. Sıra bana geldi. Paramı verdim, para üstünü alırken de “Teşekkürler, iyi günler, kolay gelsin” dedim. Adam kafasını kaldırdı ve bana adeta küfredermiş gibi baktı. Bütün gün bana neden öyle baktığını düşündüm... O bir makineydi ve hareketleri otomatikti. Ben ise onu makineliğinden çıkarmıştım. Tekrar o hale gelmek için de zaman harcayacaktı. İşte bu olaydan sonra gişe memurları üzerinde düşünmeye başladım.

--Bir gişe memurunun 2,5 metre içindeki sıkıcı ve boğucu hayatının anlatıldığı durağan bir film dolayısıyla  her izleyicinin kaldırabileceği bir film değil. Sinemamızda pek de sık denenen bir tür değil bu açıdan da ilgilimi çekti benim.

--Kaybolmaya yüz tutmuş bir meslek gişe memurluğu hatta filmden sonra köprü çıkışlarındaki gişe memurlukları kaldırılmış biz de bu durumdan bihaberken film sayesinde haberdar olduk. Kısacası Tem gişelerindeki kayıp ruhu izleyeceğiniz ve sonunu kendiinize göre yorumlayabileceğiniz   bir filmdir. İyi seyirler.      



                        By Koala



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder